~ Kun je door omstandigheden niet naar jouw afspraak komen? Jouw afspraak kan kosteloos geannuleerd worden tot 48uur van te voren. Wanneer je tussen de 48 en 24uur van te voren afzegt, wordt er 50% van de totale kosten van jouw afspraak in rekening gebracht. Wanneer er korter dan 24 van te voren wordt geannuleerd, zijn wij genoodzaakt het volledige bedrag van de behandeling waar voor je stond ingepland, in rekening te brengen. Maar daar gaan we natuurlijk niet van uit!. ~
~In verband met een strakke tijdsplanning is het van belang dat je op tijd komt zodat alle tijd benut kan worden om jouw droom haar te creëren. Ben je toch te laat? Dan zullen wij in de tijd die voor jou ingepland stond, nog aan de slag gaan met je. Maar helaas zijn wij genoodzaakt te stoppen zodra de volgende klant er is. Ook in dit geval zal het volledige bedrag voor de door jou ingeplande dienst in rekening worden gebracht, ook al hebben wij deze niet volledig kunnen uitvoeren ~
~ De verzorging van het haar is op eigen verantwoordelijkheid.
De Haarboetiek wil jou hier graag bij helpen, maar geeft nooit geld retour. ~
~ Om er voor te zorgen dat jij de mooiste haarverlenging krijgt die aan jouw
verwachtingen voldoet, is het fijn als je alleen naar je afspraak komt.
Dan is er geen afleiding waardoor alle aandacht naar jouw haar gaat. ~
~ Als jij binnen 10 weken terug komt om de banen te laten herplaatsen, zullen er
geen kosten worden berekend voor het eruit halen van de banen. Kom jij na 10 weken? Dan zullen er €5 per baan berekend worden voor het eruit halen. ~
~ Als er na plaatsing binnen twee weken iets los raakt, wordt dit kosteloos vastgezet. Na die twee weken zullen de kosten €10 per baan zijn. ~
~ Houd altijd zelf goed de conditie van jouw eigen haar in de gaten. Merk je dat jouw haar te lijden heeft onder de weave? Trek dan op tijd aan de bel om eventuele schade aan jouw eigen haar te voorkomen. De Haarboetiek kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele schade aan jouw eigen haar ~